כנסת ישראל? דיון על מצב נשות עזה

דוד פיינגולד No Comments on כנסת ישראל? דיון על מצב נשות עזה

דיון המתכנס בשעה זו בכנסת ישראל מבקש לעסוק במצבן של נשות רצועת עזה | ח"כ בן ארי טוענת: ביקשתי מיו"ר הוועדה להרחיב את הדיון כך שיעסוק גם במצבן של נשות ישראל המתגוררות בעוטף עזה אך נעניתי בשלילה

ההתפרעויות בגדר הרצועה | אילוסטרציה צילום: דובר צה"ל
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דיונים שונים בכנסת עוסקים בסוגיות חשובות הנוגעות לחייהם של אזרחי ישראל, אך נדמה כי יש מי שמשתמש בקיום דיונים בכנסת לרעה ולניצול מבנה הכנסת לפעילות המסייעת לאויב ואזרחי האויב. כזה הוא דיון המתקיים בשעה זו בכנסת בוועדה לקידום מעמד האשה בראשות ח"כ תומא סלימאן (הרשימה המשותפת). כותרתו של הדיון הוא "מצבן של הנשים ברצועת עזה".

ח"כ מירב בן ארי, החברה בוועדה, סיפרה כי פנתה לח"כ תומא סלימאן בבקשה לקיים את הדיון באופן רחב יותר, כך שיעסוק במצבן של נשות ישראל המתגוררות בעוטף עזה. להפתעתה, יו"ר הוועדה הגיבה בשלילה להצעתה.

"התקשרתי ליו"ר הועדה, בקטע חברי" היא מספרת "הסברתי לה שדיון כזה חייב להיות רחב יותר ולעסוק גם בנשים בשדרות ובעוטף, היא אמרה שהדיון הזה הוא מלפני שבועיים בגלל מה שהיה מול הגדר ולכן אין שינוי".

וכך, בכנסת ישראל יעלה מצבן של נשות עזה שבבחירות ברצועת עזה בחרו בחמאס ובמצב הקיים, שצעדו לעבר הגבול עם ילדיהם ומשפחתם לאירוע טרוריסטי מובהק, בעוד נשות ישראל, המצביעות לכנסת ישראל וסובלות ממצב חסר היגיון בשל התנהלות ארגוני הטרור הרצחניים בעזה המטיסים מעל ראשיהם פצצות מרגמה, עפיפוני תבערה, עפיפוני נפץ וקסאמים, לא יזכו לקבל חלק בדיון.



0 תגובות